El tràmit permet sol·licitar el canvi de dades d'una entitat que estigui inscrita en el Fitxer General d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Barcelona.
Es pot demanar el canvi de les dades següents:
Cal saber que: Si se sol·licita un canvi d'adreça, en cap cas es considerarà que es demana el canvi d'adreça fiscal de l'entitat, ja que aquest tràmit no ho contempla com a tal.
Si es desitja donar de baixa l'entitat del Fitxer General d'Entitats Ciutadanes, a causa de la seva dissolució o per no voler-hi figurar, caldrà fer-ho mitjançant escrit presentat a qualsevol dels punts de registre de l'Ajuntament de Barcelona. L'escrit anirà acompanyat de certificació emesa per l'entitat, on consti aquesta decisió de donar-se de baixa del Fitxer.
Podeu finalitzar el tràmit per internet si no heu d'aportar documentació.
Si per fer efectiva la sol·licitud de canvi de dades de l'entitat és necesari presentar documentació justificativa, podreu iniciar el tràmit de manera telemàtica, però haureu de finalitzar la tramitació de manera presencial.
El formulari demanarà que us identifiqueu amb un certificat digital.
Consulteu la llista de certificats digitals acceptats en aquest portal de tràmits.
El formulari vindrà emplenat, per defecte, amb les dades de l'entitat que consten en el fitxer General d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Barcelona.
Modifiqueu les dades que hagin variat i confirmeu el formulari.
I després...
Imprimiu el full de sol·licitud.
Si per demanar la modificació de dades cal aportar documentació justificativa del canvi, serà necessari que, en un termini màxim de 10 dies la lliureu, conjuntament amb el full de sol·licitud, al Registre General de l'Ajuntament o al registre de qualsevol Oficina d'Atenció Ciutadana.
Si la documentació aportada no és correcta o està incompleta, rebreu un correu electrònic on s'informarà dels documents que cal presentar per tal de fer efectiva la sol·licitud de canvi de dades.
Un cop lliurada la documentació correcta, rebreu la confirmació del canvi demanat per correu electrònic.
La documentació que cal aportar varia en funció de les dades a canviar.
No cal aportar documentació justificativa si es demana el canvi de:
Cal aportar documentació original o bé còpia compulsada del NIF i dels estatuts vigents de l'entitat si es demana el canvi del:
Cal aportar documentació original o bé còpia compulsada del NIF si es demana el canvi del:
Cal aportar documentació original o bé còpia compulsada de l'acta de constitució si es demana el canvi de:
Cal aportar documentació original o bé còpia compulsada del NIF del representant legal de l'entitat si es demana el seu canvi de:
Cal aportar documentació original o bé còpia compulsada de l'acta de composició de la junta directiva si es demana el canvi de:
En qualsevol moment es pot sol·licitar un canvi de dades.
Gratuït