El tràmit permet sol·licitar un duplicat de la carta de pagament d'un comunicat, d'una llicència o d'una pròrroga d'obres.
Cal saber que aquest duplicat és una rèplica del document d'autoliquidació generat en el seu moment i en cap cas amplia el termini de pagament disponible.
Atenció
Abans d'iniciar la tramitació telemàtica heu de tenir en compte que haureu de fer el tràmit de manera presencial si el vostre expedient és de llicència d'obra major.
Podeu obtenir el duplicat de la carta de pagament d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació.
El formulari demanarà que us identifiqueu amb un certificat digital i que feu ús de la signatura electrònica per presentar la sol·licitud al registre telemàtic. Consulteu la llista de certificats digitals acceptats en aquest portal i els components tècnics que requereix la signatura electrònica.
Empleneu el formulari, confirmeu les dades i imprimiu la carta de pagament.
I després...
En cas de comunicat d’obres menors:
En cas de pròrroga de comunicat d’obres menors:
Es troba en el document d'assabentat d'obres o en el de la llicència o admissió del comunicat.
El titular de l'obra o el seu representant.
Cal tenir en compte que, en cas que la Tramitació d'expedients d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació (llicència o comunicat) hagi estat telemàtica, serà imprescindible fer aquest tràmit amb el mateix certificat digital.
No cal adjuntar documentació.
La validesa de la carta de pagament és de 2 mesos des de la data de la seva emissió.
Transcorregut aquest termini no se’n podrà demanar un duplicat i en tots els casos caldrà sol·licitar de nou l'expedient d'obres.
Gratuït.