El tràmit permet demanar el retorn de l'aval dipositat a l'Institut Municipal d'Hisenda, que es va presentar amb motiu d'un recurs tributari o per formalitzar el fraccionament de deutes tributaris i/o multes.
Una vegada el deute al que feia referència l'aval estigui cancel·lat, ja sigui per pagament i/o per anul·lació, el titular de l'aval pot demanar la seva devolució.
Si desitja recuperar avals dipositats en altres dependències municipals, consulti el tràmit Recuperació d'avals a l'Ajuntament de Barcelona.
Podeu finalitzar el tràmit per internet: emplenar el formulari de sol·licitud, adjuntar-hi la documentació necessària i presentar-ho tot al registre telemàtic de l'Ajuntament de Barcelona.
El formulari demanarà que us identifiqueu amb un certificat digital i que feu ús de la signatura electrònica per presentar la sol·licitud al registre telemàtic. Consulteu la llista de certificats digitals acceptats en aquest portal i els components tècnics que requereix la signatura electrònica.
Empleneu el formulari.
Adjunteu els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit. Consulteu les condicions que han de complir els documents electrònics perquè s'acceptin en aquest portal i la manera de generar-los.
Confirmeu-ne les dades i signeu la sol·licitud per presentar-la al registre telemàtic.
I després...
La persona física o jurídica titular de l'aval.
Recordeu que haureu de tenir la documentació preparada en arxius o fitxers per adjuntar-la al formulari.
Per fer el tràmit és imprescindible aportar la carta de constitució de l'aval.
Quan es tingui dret a la devolució de l'aval.
Tràmit gratuït.