Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Rectificaciˇ d'errors ortogrÓfics a dades de contribuents

El tràmit permet demanar la rectificació d'errors ortogràfics del nom, cognoms, NIF i adreça de contribuents donats d'alta a les bases de dades dels tributs, multes i preus públics de l'Institut Municipal d'Hisenda.

Si ha de comunicar un canvi de domicili del titular, s'ha d'accedir al tràmit Canvi d'adreça fiscal.

Com tramitar

QuŔ podeu fer?

Podeu demanar l'esmena d'errors ortogrÓfics detectats en les vostres dades de contribuent.

QuŔ necessiteu saber?
Com es fa el trÓmit?

La tramitació a les oficines d'atenció ciutadana es realitzarà necessàriament amb cita prèvia, que podeu concertar accedint al tràmit Cita amb l'Ajuntament de Barcelona.

El dia de la cita, adreceu-vos a l'oficina d'atenció ciutadana escollida amb la documentació justificativa de la vostra petició.

I desprÚs...

  • La rectificació es farà al moment.
Qui ho pot demanar?

La persona interessada

La persona degudament autoritzada.

Els professionals que representin als obligats al pagament i les persones jurídiques hauran d'utilitzar els mitjans telemàtics a través del web de l'Institut Municipal d'hisenda o del Portal de Tràmits de l'Ajuntament.

Documentaciˇ

Per fer el tràmit, les persones físiques hauran d'aportar la documentació següent:

  • Fotocòpia del NIF o NIE

 

On es pot fer?
Dates

En el moment que es detecti un error.

Preu

    Tràmit gratuït.

Organisme responsable
Darrera actualitzaciˇ  27 / 03 / 2019