El tràmit permet comunicar un canvi d'adreça fiscal de contribuents donats d'alta a les bases de dades de tributs i multes de l'Institut Municipal d'Hisenda.
Per a persones físiques, l'adreça fiscal és l'adreça del domicili de l'habitatge habitual, que ha de coincidir amb la que consti al Padró d'habitants.
Per a persones jurídiques l'adreça fiscal és on hi ha la seu social.
En ambdós casos han de ser adreces postals completes: nom del carrer, número, pis i porta, codi postal i població. No s'admeten apartats de correus.
Podeu finalitzar el tràmit per internet i comunicar el canvi d'adreça fiscal a l'Institut Municipal d'Hisenda.
Seleccioneu una opció:
Empleneu el formulari, adjunteu els arxius dels documents de sol·licitud i confirmeu-ne les dades.
I després...
Si feu la sol·licitud:
-Imprimiu el full de comunicació de canvi d'adreça resultant de la tramitació efectuada on consta el número de referència internet o deseu-lo en el vostre ordinador. Si heu aportat tota la documentació necessària, l'Institut Municipal d'Hisenda la revisarà i, si tot és correcte, us confirmarà el canvi de l'adreça.
-Si no heu aportat la documentació necessària en el moment de la sol·licitud, per finalitzar el tràmit haureu de fer-la arribar a l'Institut Municipal d'Hisenda juntament amb el full de comunicació de canvi d'adreça. Per fer-ho podeu escollir entre:
Si annexeu documentació a una sol·licitud en curs efectuada per mitjans telemàtics:
La persona titular o un representant degudament autoritzat.
Per fer un canvi d'adreça fiscal cal aportar la documentació següent:
Per annexar documents a una sol·licitud efectuada per mitjans telemàtics haureu de proporcionar el número de referència internet del tràmit de sol·licitud.
En el moment que canvieu el domicili habitual (persones físiques) o l'adreça de la seu social (persones jurídiques).
Tràmit gratuït.