Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Carpeta de les Empreses i Entitats

La Carpeta de les Empreses i Entitats és un servei del Portal de Tràmits de l'Ajuntament de Barcelona que facilita a l'usuari/a la consulta de les seves dades fiscals.

El servei permet:

  • Consultar les dades fiscals de l'empresa o entitat.
  • Consultar els objectes fiscals dels què l'empresa n'és titular: immobles vehicles, guals, activitats econòmiques, residus comercials i industrials amb informació detallada de cadascun d'ells, fins i tot les dades de domiciliació bancària del corresponent impost.
  • Consultar els impostos, tributs i multes pagades, dels dos darrers anys .
  • Consultar els impostos, tributs i multes pendents de pagament.
  • Consultar l'estat de les incidències, reclamacions i suggeriments fets a través del web www.bcn.cat
  • Consultar l'estat dels tràmits realitzats per internet, a través del Portal de Tràmits.
  • Consultar l'estat de tramitació de les factures presentades als Districtes i altres departaments de l'Ajuntament de Barcelona (excepte les empreses municipals i els organismes autònoms).

Realitzar els següents tràmits i gestions:

  • Accedir a les notificacions efectuades per l'Ajuntament de Barcelona.
  • Gestionar els permisos dels empleats que tindran accés a la Carpeta.
  • Generar llistats en fitxers de diferents formats que es poden descarregar a l'ordinador (la baixada de les dades tarda 24h aproximadament i els arxius creats estan disponibles durant 15 dies a la Carpeta).
  • Efectuar el seguiment de les clàusules socials dels contractes dels quals són adjudicatàries.
  • Fer un duplicat de la carta de pagament de les multes i impostos pendents.
  • Fer el pagament amb targeta de les multes i impostos pendents.
  • Descarregar el certificat de pagament de les multes pagades dels darrers dos anys.
  • Descarregar el certificat de pagament dels impostos pagats dels darrers quatre anys.
  • Domiciliar el pagament dels impostos dels què sou titular, modificar la domiciliació bancària o donar-la de baixa.
  • Subscriure's al servei d'avisos i alertes per SMS.

Com tramitar

Internet
Amb certificat digital/Identitat Digital al M˛bil
QuŔ podeu fer?

Podeu accedir directament a la Carpeta i realitzar els tràmits i gestions més habituals amb l'administració municipal.

QuŔ necessiteu saber?
Com es fa el trÓmit?

Per accedir a la vostra Carpeta de les Empreses haureu de disposar de certificat digital.

Consulteu els certificats admesos en el Portal de Tràmits de l'Ajuntament de Barcelona.

  1. Premeu el botó iniciar i un cop acreditada la vostra identitat mitjançant el certificat digital, automàticament es generarà la Carpeta de les Empreses.

I desprÚs...

Podreu accedir tants cops com desitgeu a la Carpeta, realitzar les gestions més habituals amb l'Ajuntament i consultar l'estat dels tràmits sol·licitats.

Qui ho pot demanar?
  • Qualsevol persona jurÝdica que disposi de certificat digital reconegut pel Portal de TrÓmits de l'Ajuntament de Barcelona.
  • Qualsevol persona fÝsica que sigui professional aut˛nom donat d'alta de l'IAE al municipi Barcelona i que disposi de certificat digital reconegut pel Portal de TrÓmits de l'Ajuntament de Barcelona.
  • Qualsevol persona fÝsica amb delegaciˇ de permisos per part de l'empresa i que disposi de certificat digital reconegut pel Portal de TrÓmits de l'Ajuntament de Barcelona.
Documentaciˇ

No cal aportar cap documentació.

Preu

    La Carpeta de les empreses és una aplicació gratuïta.

Organisme responsable
TrÓmits relacionats
Darrera actualitzaciˇ  18 / 09 / 2018