Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Informe de bases de cotitzaciˇ a la Seguretat Social

Informe sobre les bases de cotització declarades per l'empresa o empreses en les que ha estat d'alta un treballador. Les bases de cotització es calculen a partir de les remuneracions percebudes i són determinants per calcular la quantia de les prestacions econòmiques i les pensions.

Com tramitar

Tramitaciˇ
Com es fa el trÓmit?

Es pot sol·licitar per tres canals diferents:

  • Per telèfon, trucant al telèfon del Servei de gestió i atenció telefònica de la Tresoreria de la Seguretat Social. Cal facilitar el número de DNI i el número d'afiliació
  • Per internet, a la pàgina www.seg-social.es. Si es disposa de certificat digital es pot obtenir directament al propi ordinador. Si no es disposa de certificat digital, si les dades coincideixen amb la base de dades de la Seguretat Social, l'informe es rebrà per correu al domicili.
  • Presencialment a qualsevol administració de la Seguretat Social.

 

Qui ho pot demanar?

Persones que hagin treballat per compte d'altri inclosos en el rŔgim general i en els rŔgims especials del sistema de la Seguretat Social

Documentaciˇ
  • Document nacional d'identitat de l'interessat
  • Document nacional d'identitat del representant (si Ús el cas)
  • Autoritzaciˇ (si Ús el cas)
  • N˙mero d'afiliaciˇ de la Seguretat Social.

On es pot fer?
Organisme responsable
  • Administraciˇ General de l'Estat