Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Comunicaciˇ de baixa d'una activitat

Comunicació a l'Ajuntament de Barcelona del cessament d'una activitat, iniciada amb llicència, autorització o qualsevol tipus de comunicació prèvia a Barcelona.

Si el cessament és per canvi de titular cal consultar el tràmit Transmissió de llicència d'activitat i terrasses.

Com tramitar

Amb certificat digital
QuŔ podeu fer?

Podeu finalitzar el tràmit per internet: emplenar el formulari per generar la sol·licitud i presentar-la al registre telemàtic de l'Ajuntament de Barcelona.

QuŔ necessiteu saber?
Com es fa el trÓmit?

El formulari demanarà que us identifiqueu amb un certificat digital i que feu ús de la signatura electrònica per presentar la sol·licitud al registre telemàtic. Consulteu la llista de certificats digitals acceptats en aquest portal i els components tècnics que requereix la signatura electrònica.

  1. Empleneu el formulari. Indiqueu les dades i el cessament de l'activitat

  2. Adjunteu els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.

    Consulteu les condicions que han de complir els documents electrònics  perquè s'acceptin en aquest portal i la manera de generar-los.

  3. Confirmeu-ne les dades i signeu la sol·licitud per presentar-la al registre telemàtic.

Qui ho pot demanar?

La persona titular de l'activitat. En cas de persones jurídiques, el representant legal.

Documentaciˇ

Podeu presentar la documentació que considereu convenient. Recordeu que haureu de tenir-la preparada en arxius o fitxers per adjuntar-la al formulari.

Dates

En el moment del cessament.

Preu

    Gratuït.

Organisme responsable