Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Objectes o documents perduts custodiats a l'Oficina de Troballes

El trÓmit permet esbrinar si un objecte o un document perdut ha estat retrobat i com s'ha de fer per recuperar-lo.

Per poder fer la consulta, l'objecte o el document ha de tenir un n˙mero de sŔrie (en el cas de telŔfons m˛bils, cÓmeres, etc.) o un n˙mero d'identificaciˇ (en el cas de DNI, passaports, targetes, etc.).

Ampliar informaciˇ

Com tramitar

Com es fa el trÓmit?

Per realitzar la tramitació és necessari concertar cita prèvia accedint al tràmit Cita amb l’Ajuntament de Barcelona.

El dia de la cita, faciliteu les dades de l'objecte o el document perdut a la Oficina d'Atenció Ciutadana escollida i us informaran si l'objecte o el document ha estat retrobat.

Per recuperar l'objecte o el document perdut, haureu d'anar a l'Oficina municipal de troballes amb la documentació necessària.

 

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona pot fer-ne la consulta.

La recuperaciˇ de l'objecte o del document perdut l'ha de fer la persona propietÓria o la persona que la representa.

Documentaciˇ

En el cas d'objectes perduts:

Si la persona que vol recuperar l'objecte és la persona propietària:

  • Factura, contracte o qualsevol altre document que demostri la titularitat de l'objecte.

 

Si la persona que vol recuperar el l'objecte és la representant de la seva propietària:

  • Factura, contracte o qualsevol altre document que demostri la titularitat de l'objecte.
  • Autorització de la representació signada per la persona propietària.

 

En el cas de documents personals perduts:

Si la persona que vol recuperar és la seva titular:

  • Qualsevol document d'identificació.

 

Si la persona que vol recuperar el document és la representant de la seva titular:

  • Qualsevol document d'identificació de la persona titular.
  • Autorització de la representació signada per la persona titular.

 

On es pot fer?
Dates

En qualsevol moment podeu fer la consulta.

Per a la seva recuperació, recordeu que tot objecte o document retrobat és custodiat per l'Oficina Municipal de Troballes durant un temps determinat.

 

Objectes registrats a l'Oficina de Troballes:

  • Objectes de valor: 6 mesos.
  • Resta d'objectes: 6 mesos.

 

Un cop transcorregut aquest termini sense que ningú el reclami, l'objecte o el document es dona a entitats benèfiques.

Preu

    Gratuït.

Organisme responsable
Darrera actualitzaciˇ  28 / 03 / 2019