Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Servei per a la integració laboral de persones amb discapacitat

Servei especialitzat en la inserció laboral de persones amb discapacitat, al mercat ordinari de treball.

Ofereix:

  • Informació, valoració i orientació professional.
  • Elaboració i aplicació d'itineraris individuals de suport i de seguiment la formació i de la inserció laboral.
  • Foment, recerca i oferta de recursos formatius i laborals.
  • Informació i assessorament legal en temes laborals.
  • Col·laboració amb entitats i institucions.

Com tramitar

Presencialment
Què podeu fer?

Podeu trucar a l'Institut municipal de discapacitats per demanar una entrevista amb l'Equip d'assessorament laboral.

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?

Adreceu-vos a l'Equip d'assessorament laboral per fer la consulta.

Es recomana trucar abans per concertar l'entrevista.

Qui ho pot demanar?

Persones empadronades a Barcelona amb certificat oficial de discapacitat i en edat laboral que sol·liciten suport per a la seva inserció laboral al mercat ordinari.

Documentació

El dia de l'entrevista amb l'Equip d'Assessorament Laboral cal aportar:

  • Certificat de reconeixement de discapacitat 
  • Foto mida carnet  
  • Fotocòpia del DNI 
  • Targeta de l'Oficina de Treball de la Generalitat 
  • Títols de formació 
  • Acreditació de pensió, si se'n percep.
  • Certificat vida laboral 
  • Permís de treball en el cas de persones immigrants.                 
On es pot fer?
Dates

Quan es necessiti.

Preu

    Gratuït

Organisme responsable
Darrera actualització  09 / 05 / 2017