Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Inscripció a l'Oficina del Servei d'Ocupació de la Generalitat

Inscripció per poder trobar o millorar una ocupació a través de l'Oficina de Treball de la Generalitat.

Com tramitar

Tramitació
Com es fa el tràmit?

Cal anar a l'Oficina de Treball de la Generalitat que correspongui, segons el codi postal del domicili, amb tota la documentació.

L'Oficina de Treball formalitza la inscripció i facilita al sol·licitant un full on apareix la data en què s'ha de presentar a l'Oficina per segellar la renovació. En cas de no presentar-s'hi, Treball entén que el demandant ja no hi està interessat i que vol causar baixa.

La renovació de la demanda d'ocupació també es pot fer a través del web del Servei d'Ocupació de Catalunya o personalment a les oficines.

Qui ho pot demanar?
  • Totes aquelles persones que volen trobar o millorar una ocupació a través de l'Oficina de Treball de la Generalitat.
  • Totes aquelles persones que han de formalitzar un contracte (si tenen més de 45 anys o són persones amb alguna discapacitat).
  • Totes aquelles persones que han de formalitzar un contracte amb dret de bonificació (si tenen menys de 30 anys).

Documentació
  • Document d'identificació personal (DNI, carnet conduir, passaport, permis de treball i/o residència en cas d'estrangers), sempre en vigor.
  • Al fer l'alta per primera vegada mitjançant una entrevista recolliran les vostres dades personals, de formació, d'experiència laboral, establint el vostre perfil professional (Currículum Vitae), per la qual cosa haureu de portar els títols formatius i els carnets professionals si en disposeu.

Si anteriorment ja heu estat inscrit com a demandat d'ocupació només cal que us dirigiu a la vostra Oficina de Treball amb el document d'identificació personal, en vigor.

On es pot fer?
Dates

A partir dels 16 anys.

Termini Validesa: S'ha de renovar cada tres mesos. Altrament, es donarà de baixa la inscripció

Organisme responsable
Darrera actualització  08 / 05 / 2017