Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Informe de vida laboral

Document que recull la informació que té la Seguretat Social sobre la vida laboral de l'interessat: altes, baixes, dies de permanència a cada empresa. Es pot demanar el de tota la família, per tramitar ajuts socials, etc.

Per a més informació accediu al web del Ministerio de Empleo.

Com tramitar

Tramitaciˇ
QuŔ podeu fer?

Podeu sol·licitar l'informe de vida laboral.

QuŔ necessiteu saber?
Com es fa el trÓmit?

Podeu solicitar-ho per diferents vies:

Per correu postal:

  • Mitjançant un escrit adreçat a la Tresoreria de la Seguretat Social, on haureu de fer constar les seves dades personals, número d'afiliació a la Seguretat Social i adjuntar la documentació requerida.

Per internet:

  • Si disposeu de certificat digital ho podeu tramitar mitjançant el web Sede Electrónica de la Seguridad Social.
  • En cas de no disposar de certificat digital també podreu emplenar formulari del web de la Seguretat Social i posteriorment us enviaran l'informe a l'adreça que consti a la base de dades de la Tresoreria General.

Per sms:

  • Si, prèviament, s'ha comunicat telemàticament a la Tresoreria General de la Seguretat Social un número de telèfon mòbil. En aquest cas i prèvia sol·licitud d'un codi que es rebrà per SMS, es podrà obtenir, imprimir i/o consultar l'informe de vida laboral en el mateix moment de la petició, per mitjà de l' ordinador.

Qui ho pot demanar?

Persones amb número de la Seguretat Social.

Documentaciˇ

Per a les peticions per correu ordinari:

  • Fotocòpia del document d'identificació personal (DNI, NIE o passaport)
Organisme responsable
  • Administraciˇ General de l'Estat