Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Informe d'actuació dels Bombers de Barcelona

Sol·licitud d'un informe sobre una determinada intervenció dels Bombers de Barcelona, ja sigui en l'extinció d'un incendi, en l'auxili a persones en perill o accidentades o accions motivades per deficiències en edificis o a la via pública o qualsevol altre tipus d’actuació.

En tramitacions judicials es fa un Certificat (signat pel Secretari de l'Ajuntament de Barcelona).

Com tramitar

Amb certificat digital
Sense certificat digital
Què podeu fer?

Podeu finalitzar el tràmit per internet: emplenar el formulari per generar la sol·licitud i presentar-la al registre telemàtic de l'Ajuntament de Barcelona.

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?

El formulari demanarà que us identifiqueu amb un certificat digital i que feu ús de la signatura electrònica per presentar la sol·licitud al registre telemàtic. Consulteu la llista de certificats digitals acceptats en aquest portal i els components tècnics que requereix la signatura electrònica.

  1. Empleneu el formulari. Indiqueu el dia i el lloc de l’actuació.

  2. Adjunteu els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.

    Consulteu les condicions que han de complir els documents electrònics  perquè s'acceptin en aquest portal i la manera de generar-los.

  3. Confirmeu-ne les dades i signeu la sol·licitud per presentar-la al registre telemàtic.

I després...

Posteriorment, rebreu l’informe per correu postal al vostre domicili.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona.

Documentació

Podeu presentar la documentació que considereu convenient. Recordeu que haureu de tenir-la preparada en arxius o fitxers per adjuntar-la al formulari.

Dates

En qualsevol moment es pot sol·licitar un informe d'una d'actuació dels bombers.

Preu

    Tràmit gratuït

Organisme responsable
Darrera actualització  30 / 12 / 2016