Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Comunicació d'incidències i/o reclamacions a l'Ajuntament de Barcelona

Sol·licitud per part dels ciutadans/anes de l'actuació dels serveis d'intervenció de la via pública, com ara neteja, enllumenat, estat del carrer, mobiliari urbà, semàfors, etc.

També comunicació d'incidències o reclamacions sobre serveis, actuacions o decisions municipals.

Com tramitar

Què podeu fer?

Podeu comunicar qualsevol incidència o reclamació sobre serveis, actuacions o decisions municipals. També podeu fer peticions d'actuació dels serveis d'intervenció a la via pública

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?

Recolliu una instància en qualsevol Oficina d'Atenció Ciutadana. També us la podeu descarregar aquí

Empleneu i signeu la instància, en la qual haureu d'exposar el motiu de la incidència, reclamació o petició de servei. Podeu adjuntar la documentació que considereu convenient.

Lliureu-la en qualsevol registre de l'Ajuntament, que trobareu a les Oficines d'Atenció Ciutadana.

 

I després...

  • L'Informador de l'oficina d'atenció ciutadana us proporcionarà un justificant de registre amb la tramitació realitzada.
Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà o ciutadana.

Documentació

Per presentar la instància:

  • Document d'identitat: NIF, NIE o passaport

Per fer una reclamació o petició de servei no és necessari aportar documentació, però es pot presentar la que es consideri adient.

On es pot fer?
Dates

En qualsevol moment.

Preu

    Tràmit gratuït.

Organisme responsable
Tràmits relacionats
Darrera actualització  16 / 11 / 2018