Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Comunicació d'incidències i/o reclamacions a l'Ajuntament de Barcelona

Sol·licitud per part dels ciutadans/anes de l'actuació dels serveis d'intervenció de la via pública, com ara neteja, enllumenat, estat del carrer, mobiliari urbà, semàfors, etc.

També comunicació d'incidències o reclamacions sobre serveis, actuacions o decisions municipals.

Com tramitar

Què podeu fer?

Podeu trucar al telèfon del civisme per comunicar qualsevol incidència o reclamació sobre serveis, actuacions o decisions municipals. També podeu fer peticions d'actuació dels serveis d'intervenció a la via pública.

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?

Trucant al Telèfon del Civisme des de qualsevol telèfon de la xarxa fixa de l'Àrea Metropolitana o des d'un telèfon mòbil.

La incidència o la reclamació ha de portar les dades de la persona que fa la comunicació.

I després...

Us facilitaran un número de referència que us servirà per fer el seguiment de la resposta sol·licitada.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà o ciutadana.

Documentació

No cal aportar cap documentació.

On es pot fer?
Dates

En qualsevol moment.

Preu

    Tràmit gratuït.

Organisme responsable
Tràmits relacionats
Darrera actualització  05 / 03 / 2019