Ajuntament de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Empreses | Ciutadans

Cita amb l'AgŔncia de l'Energia de Barcelona: Tramitaciˇ de projectes d'energia solar a travÚs del Gestor Integral de l'Ordenanša Solar (GIOS)

El tràmit permet demanar dia i hora per ser atès pels serveis tècnics de l'Agència de l'Energia de Barcelona per a consultes relacionades amb el compliment de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona, pel que fa a l'energia solar, vinculat als tràmits d'expedient d'obres i primera ocupació:

Normativa i tràmits per a nous projectes d'instal·lacions d'energia renovable en edificis:

  • Casos en els que els és d'aplicació la normativa.
  • Motius d'exempció en l'aplicació de la normativa.
  • Solucions alternatives a l'energia solar tèrmica.
  • Procediment administratiu per a la justificació de la normativa.
  • Documentació necessària per a la justificació de la normativa.
  • Canals i terminis per al registre de documentació i enviament d'informes de resolució.

Suport a projectes en tràmit d'instal·lacions d'energia renovable en edificis:

  • Incidències sobre l'ús de l'aplicatiu web GIOS.
  • Estat de tramitació de procediments GIOS.
  • Observacions i/o deficiències esmentades als informes de resolució.
  • Modificació de projectes en tràmit.

També es pot demanar la anul·lació d'una cita prèviament concertada.

Atenciˇ

És imprescindible disposar d'adreça de correu electrònic.

Com tramitar

Internet
Sense certificat digital
QuŔ podeu fer?

Podeu emplenar el formulari per sol·licitar una cita amb els tècnics de l'Agència de l'Energia de Barcelona.

També podeu demanar l'anul·lació d'una cita prèviament concertada.

QuŔ necessiteu saber?
Com es fa el trÓmit?
  1. Empleneu el formulari i escolliu una opció:

    • Demanar cita amb l'Agència de l'Energia de Barcelona.
    • Anul·lar una cita, si voleu cancel·lar una cita que havíeu concertat prèviament.

    Confirmeu-ne les dades.

I desprÚs...

  • Us facilitarem un número de referència de la vostra petició que haureu d'anotar o imprimir i guardar.
  • En un termini màxim de 7 dies, rebreu un correu electrònic que us informarà del lloc, dia i hora assignats, així com de la documentació que, si escau, heu d'aportar el dia de la cita.
  • Aquest correu serà el comprovant que haureu de presentar el dia de la cita.
  • Si voleu anul·lar la cita, un cop cancel·lada, no caldrà efectuar cap altra gestió.
Qui ho pot demanar?
  • Qualsevol persona interessada o el seu representant, degudament acreditat.
  • La cita sempre s'ha de concertar a nom de la persona que anirà a l'oficina, encara que hagi de fer la gestió per a una altra. 
Documentaciˇ
  • Per demanar una cita prèvia no cal aportar documentació.
  • El dia de la cita cal aportar el correu electrònic de confirmació i l'original del document d'identificació personal (DNI, NIE, passaport).
Dates

En qualsevol moment.

Preu

    Gratuït.

Organisme responsable
TrÓmits relacionats