La Carpeta del Ciutadà és un servei del Portal de Tràmits que vol facilitar i agilitzar les gestions que habitualment els ciutadans realitzen amb l'Ajuntament. El servei permet:
-Efectuar consultes sobre:
-Realitzar els següents tràmits i gestions:
Atenció
Cal tenir en compte que a la Carpeta del Ciutadà estan disponibles les multes següents:
Cal tenir en compte que a la Carpeta del Ciutadà només pot accedir i visualitzar els tràmits que realitzi com a persona interessada i no com a representant.
Podeu accedir directament a la vostra Carpeta i realitzar els tràmits i gestions més habituals amb l'administració municipal.
Per accedir a la vostra Carpeta del Ciutadà haureu de disposar de certificat digital o de la Identitat Digital Mòbil de l'Ajuntament de Barcelona (mobileID) de nivell acreditat o certificat.
Consulteu els certificats admesos en el Portal de Tràmits de l'Ajuntament de Barcelona.
Premeu el botó iniciar i un cop acreditada la vostra identitat, automàticament es generarà la Carpeta del Ciutadà.
I després...
Qualsevol persona física que disposi de certificat digital reconegut pel Portal de Tràmits de l'Ajuntament de Barcelona.
No és necessari que estigui empadronada a la ciutat de Barcelona ni que sigui contribuent de l'Ajuntament.