El tràmit permet demanar un duplicat del certificat que demostra la inscripció d'una parella en el Registre de Parelles Estables.
Cal saber que:
Es considera parella estable quan dues persones conviuen en una comunitat de vida anàloga a la matrimonial:
Atenció
La Comissió de Govern de data 21 de desembre de 2011, va acordar la supressió del Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Barcelona, creat l'any 1994 i deixar sense efecte la seva normativa reguladora per a noves inscripcions. El Registre va estar en funcionament des de l'any 1994 fins el 22 de desembre de 2011.
En aquest enllaç trobareu informació d'interès sobre el Registre de Parelles Estables de la Generalitat de Catalunya.
Truqueu al 010 Telèfon d'Informació i Tràmits de l'Ajuntament de Barcelona i faciliteu les dades de contacte.
En un termini aproximat de 7 dies us faran arribar, per correu postal ordinari, una instància de petició juntament amb un full d'instruccions i un sobre amb franqueig de retorn.
Un cop rebeu la documentació haureu de:
Tanmateix, si ho preferiu, també podeu presentar la petició davant qualsevol registre de les oficines d'atenció ciutadana.
I després...
Per demanar el duplicat cal complir amb el següent requisit:
Pot demanar el duplicat de la inscripció al registre:
Fotocòpia del document d'identificació (DNI, NIE, passaport...) de la persona que demana el duplicat.
En qualsevol moment es pot demanar el duplicat del certificat d'inscripció al Registre de Parelles Estables.
La notificació es fa arribar, per correu postal certificat, en un termini de 15 dies hàbils.
Tràmit gratuït