Què podeu fer?
Podeu finalitzar el tràmit per internet: emplenar el formulari de sol·licitud, adjuntar-hi la documentació necessària i presentar-ho tot al registre telemàtic de l'Ajuntament de Barcelona.
Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?
Abans d’iniciar el tràmit, haureu de descarregar, emplenar i guardar al vostre ordinador l'Imprès de sol·licitud de cessió d'horts (disponible per a versions Acrobat Reader 7 o superiors), que haureu d’adjuntar al formulari com a part de la documentació de la vostra sol·licitud.
El formulari demana que us identifiqueu i que feu ús de la signatura electrònica per presentar la sol·licitud al registre telemàtic. Caldrà utilitzar qualsevol d'aquestes dues opcions:
-
-
Empleneu el formulari.
-
Adjunteu l'Imprès de sol·licitud de cessió d'horts.
Consulteu les condicions que han de complir els documents electrònics perquè s'acceptin en aquest portal i la manera de generar-los.
-
Confirmeu-ne les dades i signeu la sol·licitud per presentar-la al registre telemàtic.
I després...
- Podeu imprimir el justificant del tràmit realitzat (document en format PDF) o desar-lo en el vostre ordinador.
- L'Ajuntament verificarà el compliment dels requisits de les persones sol·licitants.
- Entre totes les persones interessades que compleixin els requisits es fa un sorteig públic per a cobrir les parcel·les lliures presentades a concurs. Consulteu calendari en l'apartat Dates del tràmit.
Qui ho pot demanar?
Caldrà complir amb els requisits següents:
- Estar capacitat físicament per al treball agrícola.
- No conviure al mateix domicili amb algú a qui ja s'hagi adjudicat una parcel·la.
- No conviure al mateix domicili amb algun altre sol·licitant del mateix concurs.
- No haver estat anteriorment adjudicatari d’una parcel·la del Projecte Horts Urbans.
- Efectuar la sol·licitud dins el periode d'inscripció.
Poden fer la tramitació:
- Persones jubilades majors de 65 anys, empadronades al Districte d'on és l'hort o equipament.
Documentació
Instància normalitzada de sol·licitud d'hort.
L'Ajuntament de Barcelona comprovarà d'ofici els requisits de padró i convivència.
Dates
Caldrà presentar la sol·licitud dins del termini que marca la respectiva convocatòria.
- Hort de Can Soler (Districte d'Horta-Guinardó):
- Publicació de l'anunci al BOPB: 9 d'octubre de 2018.
- Inscripcions: del 16 d'octubre al 14 de novembre de 2018, ambdós inclosos.
- Llista provisional de persones admeses al sorteig: 21 de novembre de 2018.
- Reclamacions/Admesos a sorteig: del 22 de novembre al 3 de desembre de 2018, ambdós inclosos.
- Llista definitiva de persones admeses al sorteig: 12 de desembre de 2018.
- Sorteig: 16 de gener de 2019, a les 12 hores a la sala d'actes de la Seu del districte d'Horta-Guinardó
- Llista d'adjudicataris: 18 de gener de 2019.
- Reclamacions sorteig: del 21 al 31 de gener de 2019, ambdós inclosos.
- Llista definitiva de persones adjudicatàries: 13 de febrer de 2019.
- Signatura de l'acta de cessió i lliurament de claus: 20 de febrer de 2019, a les 12 hores a la Seu del districte d'Horta-Guinardó.
- Ús de les parcel·les: a partir del 21 de febrer de 2019.
- Hort de Sagrada Família (Districte de l'Eixample):
- Publicació de l'anunci al BOPB: 15 de maig de 2018 (modificació publicada al BOPB de 28 de maig de 2018).
- Inscripcions: del 4 al 21 de juny de 2018, ambdós inclosos.
- Llista provisional de persones admeses al sorteig: 27 de juny de 2018.
- Reclamacions/Admesos a sorteig: del 28 de juny al 12 de juliol de 2018, ambdós inclosos.
- Llista definitiva de persones admeses al sorteig: 17 de juliol de 2018.
- Sorteig: 27 de setembre de 2018, a les 12 hores a la sala d'actes de la Seu del districte de l'Eixample
- Llista d'adjudicataris: 28 de setembre de 2018
- Reclamacions sorteig: del 28 de setembre al 10 d'octubre de 2018, ambdós inclosos.
- Signatura de l'acta de cessió i lliurament de claus: 31 d'octubre de 2018, a les 12 hores a la Seu del districte de l'Eixample.
- Ús de les parcel·les: a partir del 5 de novembre de 2018.
Preu
Organisme responsable
Darrera actualització 17 / 10 / 2018