La Web de l'Ajuntament de Barcelona


Descripció del tràmit

Cita amb l'Ajuntament de Barcelona

Què podeu fer?
  • Podeu donar d'alta, consultar o cancel·lar una cita amb l'Ajuntament de Barcelona.

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?
  1. Seleccioneu  una opció:

     

    Sol·licitud d'una cita amb l' Ajuntament de Barcelona.

    Cancel·lació d'una cita, si voleu anul·lar una cita que havíeu concertat prèviament.

    Consulta d'una cita, si voleu visualitzar el detall d'una cita que havíeu concertat prèviament.

     

  2. Empleneu el formulari i confirmeu-ne les dades.

I després...

  • Imprimiu el justificant del tràmit realitzat (document en format PDF) on constaran les dades de la cita, si heu fet una alta o una consulta de cita.
  • Confirmeu la cancel·lació de la cita, en el cas de baixa de cita.
Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona.

La cita sempre s'ha de concertar a nom de la persona que anirà a l'oficina, encara que hagi de fer la gestió per a una altra.

Persones jurídiques i professionals de la gestió que desitgin efectuar qualsevol tramitació relacionada amb la Hisenda Municipal han de fer-ho o obtenir més informació mitjançant la pàgina web de l'Institut Municipal d'Hisenda. Únicament podrà demanar cita per aquells tràmits no disponibles de manera telemàtica.

Documentació

Per demanar cita prèvia no cal aportar documentació.

La documentació a aportar serà la específica del tràmit pel qual heu demanat la cita. Consulteu el tràmit en concret per informar-vos de la documentació necessària.

El dia de la cita caldrà portar el número de referència de la cita i l'original del document d'identificació personal (DNI, NIF, passaport). 

Dates

En qualsevol moment.

Preu

    Tràmit gratuït

Organisme responsable

Accessibilitat

© Ajuntament de Barcelona