L’imprès de sol·licitud que cal emplenar està disponible a la secció “Sol·licitud d’inscripció” d’aquest mateix portal web.
La sol·licitud comença a emplenar-se amb la introducció del nom, els cognoms, l’adreça de correu electrònic i la contrasenya d’accés. Després d’aquest pas, es passa a emplenar la resta d’informació, per apartats:
- Dades del sol·licitant i tots els membres de la unitat de convivència
- Ingressos de tots els membres de la unitat de convivència
- Tipologia de l’habitatge que desitja sol·licitar
- Dades de l’habitatge actual
Recordeu que...
És important
recollir prèviament la informació i/o la documentació, per poder emplenar correctament la sol·licitud.
Si necessiteu ajuda o teniu cap dubte, podeu trucar al 010.
Una vegada confirmada la sol·licitud, hi ha dues possibilitats:
- Sol·licitar que s’enviï al domicili, si se selecciona l’opció que es mostra a la web: s’enviarà al domicili d’empadronament, juntament amb un sobre especial per retornar la sol·licitud signada i la documentació exigida. El sobre no necessita segell.
També es pot lliurar el sobre a qualsevol oficina de l’habitatge de Barcelona, per a la qual cosa no cal cita prèvia.
- Imprimir-la i lliurar-la presencialment: Signada i acompanyada amb la documentació necessària a qualsevol oficina de l’habitatge de Barcelona. És necessària cita prèvia trucant al 010.
Per a ambdós casos, el sol·licitant i tots els membres de la unitat de convivència que siguin majors d’edat o menors emancipats han de signar el formulari de sol·licitud i adjuntar la documentació exigida, marcada amb una X a l’apartat "documentació que cal presentar amb la sol·licitud".